pátek 16. prosince 2016

Multisport šutka

Zábava, sport i relaxace v Aquacentru Šutka ! Aquacentrum Šutka je jedním z nejmodernějších plaveckých areálů v Praze i celé České republice. AQUACENTRUM ŠUTKA NOVĚ AKCEPTUJE KARTY MULTISPORT BENEFIT! Vážení návštěvníci, rádi bychom Vás informovali, že od ZÍTŘKA 26. NOVĚ možno využít benefitního systému . Veškeré vstupné naleznete v ceníku Aquacentra Šutka.


Navíc minut zdarma ke. Akceptujeme kartu MULTISPORT BENEFIT. We accept MULTISPORT BENEFIT card. We attend the aqua center with a small kid of years. Husband tries the slides if there are no waiting lines but for me small shallow pool with a slide for the . What hotels are near Aquacentrum Sutka?


Hotels near Aquacentrum Sutka: (mi) Camp Dana Troja (mi) Castle Residence Praha (mi) Hotel Aida (mi) Hotel Excellent (mi) Autocamp Trojska View all hotels near Aquacentrum Sutka on TripAdvisor. What restaurants are near Aquacentrum Sutka? Restaurants near Aquacentrum Sutka: (mi) FIGO pizzapasta (mi) Cafe Restaurant Hotel Troja ( mi) Poctivej Vycep (mi) U Hofmanu (mi) Na Verande View all restaurants near Aquacentrum Sutka on TripAdvisor.


What attractions are near Aquacentrum Sutka? Web Aquacentrum šutka multisport - gugesadaqo. The centre also has water slides, . Pool entry fee is not included in the price. Sep Seznam Partnerů Programu Multisport K 5. Karta Multisport Adresa Město. Prague Spring Multisport event towel.


Aquacenter and will be timed by the top-notch Omega touchpads. MultiSport Benefit hrad z ceny. Mar Ahoj :) mám možnost v práci multisport karty a zajímá me, zda se to. Pražačka, Infinit, aquacentrum Šutka (tam jsou i tobogány).


BrainFaq Sutka ActionPark BigOneFitness CentrumTance. Aquapalace IqLandia PlaveckyStadionPodoli FactoryPro Hamr. ZooLiberec SkiJizerky ZaLuzkami . Ceník tréninků v Aquacentru Šutka.


U předplatného (předplatit si lze jednu či více lekcí) by peníze měly být připsány na můj účet nejméně h před plaveckou . Hodina skupinovej sauny na objednávku €. Plus they accept Multisport card.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky